Hallo! Hoe kunnen we je helpen?
Afdrukken

Een probleem? Check eerst dit!

We helpen je zo goed mogelijk mocht je een probleem tegenkomen, bijv. met je website of mail. Je helpt ons jou helpen als je bij het melden van je issue antwoord kan geven op deze vragen:

Bij websiteproblemen:

– In welke browser of browsers komt je probleem voor?
– Welk besturingssysteem gebruik je?
– Komt je probleem ook op andere apparaten voor?
– Wanneer kwam de fout voor het eerst voor? Wat deed je, of wat deed je kort daarvoor?
– Is het een terugkerende fout? Zo ja, doorgaand, of op bepaalde momenten?
– Welke foutmeldingen zie je? Kun je deze aan ons doorsturen? Kun je een schermafdruk geven? (PrtScrn)
– Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

Bij problemen met je (web)mail:

– In welke browser of browsers komt je probleem voor?
– Welk besturingssysteem gebruik je?
– Komt je probleem ook op andere apparaten voor?
– Welk mailprogramma gebruik je?
– Komt het probleem alleen voor in je mailprogramma, of ook in de webmail?
– Wanneer kwam de fout voor het eerst voor? Wat deed je, of wat deed je kort daarvoor?
– Is het een terugkerende fout? Zo ja, doorgaand, of op bepaalde momenten?
– Welke foutmeldingen zie je? Kun je deze aan ons doorsturen? Kun je een schermafdruk geven? (PrtScrn)
– Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

Wees altijd zo specifiek mogelijk. Dan kunnen we je probleem snel verhelpen, zoals je van ons gewend bent. Veelal  dezelfde dag nog, of binnen 24 uur.